Sneaker o.0

Wednesday, June 11, 2014

SEGALANYA SEMENTARA

Those butterflies only live for a week , my son .

But dad. They were so beautiful and gorgeous . Sobs .

Ya . Inilah maksudku mengenai kehidupan . Indah tetapi singkat . Bagiku Allah menjadikan hidup di dunia ini indah . Untuk melihat hambaNya yang mana yang lebih mahukan cintaNya atau cinta dunia .

Mak aku kata 'hidup kat mana mana pun sementara . Hatta kat dunia pun sekejap je . Kita tak tahu bila kita akan mati'

As for me , time aku dapat UPM dulu aku ingat aku akan stay kat situ sampai habis degree .
So aku pun pour la all my love and kasih sayang and bla bla bla tu suma kat situ .. mcm kat selandar gak la . First time menapak kat situ aku dah memang chenta kat bumi bertuah tu .

Kenapa ?

Sebab prinsip aku , mesti chenta bumi ilmu tu baru senang nak dapat ilmu . Haaa

Jadi aku buatla benda sama kat suma tempat aku kena campak utk dapatkan ilmu ..

But unfortunately ....

'hidup kat mana mana pun sementara . Hatta kat dunia pun sekejap je . Kita tak tahu bila kita akan mati'

Kan ?

Tup tup pintu peluang ketuk muka aku . Haaa . Padan muka sape suruh apply macam macam . Pastu dilema nak stay ke atau nak move forward dgn offer drpd JPA for UK .

Dilema punya dilema , pergilah Intec dengan hati yg tertinggal separuh kat UPM ..

Weh UPM best kot . Ingat local university ni hambar ke ? Kat sana boleh gi ladang , tgok kuda , tgok ikan and yada yada yada .. okeh keh ainul . Cukup tu . Nanti berkajang kau tulis pasal UPM ni .

See guys ?

Kat mana mana pun korang , matriks ke pasum ke cfsiium ke mana ke bukannya selama lamanya korang kat situ .

Btw, do pray for me 😉😉

3 comments:

Arigatou ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...